1). Berumur 18 Tahun Keatas
2). Warganegara Malaysia
3). Semenanjung Malaysia
4). Bumiputera
5). Boleh Bekerja Sendiri Ada Pengalaman Atau Tiada Pengalaman
6). Sepenuh Masa Atau Sambilan
7). Rajin Dan Amanah
8). Mempunyai Ramai Kenalan Bekerja Di Sektor Kerajaan Dan Swasta GLC
9). Boleh Berurusan Dan Berjumpa Dengan Pelanggan Jika Diminta
10). Boleh Melakukan Kerja Secara Online Atau Offline
11). Boleh Menguruskan Berkenaan Dokumen Pelanggan Dan Borang Pinjaman Jika Diminta
12). Kreatif Dan Inovatif Dalam Kerja Promosi Skim Pinjaman
13). Berpakaian Kemas Dan Bersopan Ketika Berurusan Dengan Pelanggan Di Jabatan Kerajaan
14). Tidak Boleh Meminta Apa Jua Bentuk Bayaran Dari Pelanggan Tanpa Kebenaran Pihak Syarikat (*Jika Ingkar Pelantikan Ejen Akan Ditamatkan Dan Tidak Layak Menuntut Sebarang Komisyen Atau Bonus Jika Ada )
15). Tidak Boleh Dengan Sengaja Menghilangkan Dokumen Pelanggan,Borang Atau Menyalah Guna Dokumen Pelanggan Atau Borang Untuk Tujuan Lain Atau Ke Pihak lain. (*Jika Berlaku Pelantikan Ejen Akan Ditamatkan Dan Tidak Layak Menuntut Sebarang Komisyen Atau Bonus Jika Ada )
16). Jika Terdapat Borang Yang Tidak Dikembalikan Semula Dari Pelanggan Kepada Pihak Ejen Atas Sebab Borang Rosak ,Hilang Atau Pelanggan Telah Membatalkan Niat Membuat Pinjaman,Sila Maklumkan Dengan Segera .
17). Mendapatkan Dokumen Yang Diperlukan Dari Pihak Pelanggan Untuk Proses Pinjaman Atau Proses Semakan Pelanggan Secara Terus.
18). Ejen Yang Dilantik Boleh Menjalankan Promosi Di Luar Kawasan Daerah Atau Negeri Ejen Dilantik.Tetapi harus Utamakan Dahulu Kawasan Sendiri.Ejen Tidak Boleh Menwujudkan Pertikaian Sesama Ejen Yang Telah Dilantik Di Kawasan Tersebut Dan Harus Menghormati Kawasan Ejen Lain Jika Diminta Oleh Ejen Dilantik Di Kawasan Tersebut.
Berkerjasama Dan Bergabung Usahasama Dalam Satu Kumpulan Amat Digalakan.Tanpa Ada Sifat Dengki Dan Tamak.
19). Perlu Melakukan Promosi Secara Berkala Disetiap Kawasan,Daerah Dan Jabatan Bagi Mencapai Sasaran Dan Kejayaan Ejen Untuk Menikmati Ganjaran Yang Lumayan Dan Berterusan Dan Menunjukan Prestasi Cemerlang Kepada Pihak Syarikat Dan Melayakan Menerima Pelbagai Ganjaran Yang Lain Dari Pihak Syarikat.
20). Semua Strategi Pemasaran Dan Tip Kejayaan Dari Pihak Syarikat Kepada Ejen Adalah Menjadi Satu Rahsia Bagi Ejen Yang Dilantik Dan Tidak Dibenarkan Didedahkan Kepada Mana-Mana Pihak Tanpa Kebenaran Tindakan Tegas Akan Diambil Jika Berlaku.
NOTIS !
Kegagalan Anda mematuhi syarat dan peraturan ejen boleh mengakibatkan lantikan ejen anda dibatalkan dan bayaran daftar ejen anda tidak dikembalikan serta komisyen dan bonus tidak akan dibayar jika ada.
Jika ejen yang dilantik ingin menamatkan lantikan ejen atas sebab sebab tertentu perlu memaklumkan kepada pihak syarikat dan bayaran daftar ejen yang telah dibuat jika ada tidak boleh dituntut dan akan ditolak atas urusan lantikan dan caj pengurusan .
Dokumen Pemohanan Ejen:
1). Salinan Kad Pengenalan (Depan & Belakang Cetakan Berwarna atau scan dan upload)
2). Gambar Ukuran Passport (Berwarna Salinan Asal atau Scan dan upload
3). Bayaran Daftar Ejen RM200 (Dikembalikan selepas mendapat pelanggan pertama yang lulus pinjaman)
Kelebihan Sebagai Ejen Pihak Kami:
1). Pihak Syarikat Berpengalaman Melebihi 20 Tahun
2). Pihak Syarikat Mewakili 21 Buah Koperasi dan 17 Buah Bank
3). 2% Komisyen Ejen Dari setiap Jumlah Pinjaman Yang Lulus Dari Setiap Pelanggan Anda
4). 2% Bonus Pencapaian Bulanan Jika Jumlah Semua Pinjaman Lulus Dengan Jumlah Keseluruhan RM100,000 Ke Atas Dalam Sebulan
5). Kenaikan 3% Komisyen Ejen Jika Berjaya Mencapai Keseluruhan Pinjaman Pelanggan Yang Lulus Berjumlah RM1.2 Juta Dalam Setahun.
6). Bantuan Promosi Ejen Dari Pihak Syarikat
7). Jika Terdapat Permohonan Dari Pelanggan Secara Online Ke Pihak Kami Tanpa Melalui Ejen Yang Telah Dilantik Dari Sesebuah Daerah.Pelanggan Tersebut Akan Diletakan Atau Dirujuk Secara Auto matik Sebagai Prospek Anda Mengikut Dari Daerah Permohon Jika Ada Ejen Dilantik Didaerah Tersebut.Perkara Tersebut Akan Dimaklumkan Kepada Anda Jika Ada,Bagi Tujuan Memudahkan Ejen Memantau Atau Menguruskan Urusan Berkenaan Proses Pemohonan Pinjaman Pelanggan Jika Diarahkan.
8). Bantuan Tunjuk Ajar Dan Rujukan Diberikan Jika Tiada Pengalaman Atau Memerlukan Bantuan Berkenaan Kerja-Kerja Pinjaman Dan Pertanyaan Sesuatu Skim Pinjaman,Cara Semakan Kelayakan dan Cara Mengira Kelayakan.
Borang & Flyers:
1). Bantuan Flyer Akan Diberikan Jika Ada Bergantung Kepada Sesuatu Skim Pinjaman
2). Boleh Hasilkan Sendiri Flyers Jika Berkebolehan Atau Ada Daya Kreatif Jika Dibenarkan
3). Tidak Digalakan Mencetak Flyers Sendiri Dalam Kuantiti Yang Terlalu Banyak Bagi Sesuatu Skim Pinjaman Jika Anda Ingin Berbuat Demikian, Kerana Dikuatiri Sesuatu Skim Tersebut Telah Ditutup Setelah Cukup Kuota Atau Telah Kehabisan Peruntukan Dana Nya Dan Akibatnya Anda Sendiri Akan Menanggung Kerugian Kos Cetakan Jika Berlaku.
4). Borang Hanya Dibekalkan Kepada Pelanggan Yang Layak Sahaja Bagi Sesuatu Skim Pinjaman Setelah Melalui Proses Semakan Kelayakan Bagi Mengawal Berlakunya Borang Yang Terbuang Atau Disalah Guna Oleh Pihak Pelanggan Atau Pihak Ejen Dan Juga Bagi Menjaga Imej Sesebuah Bank Atau Koperasi.
>>>MOHON DI SNI !<<<